marți, octombrie 11

Holul creat de mine

Candelabrul din hol a fost creat cu mult drag de mine, in stil "vintage"
Pictura pe care am facut-o pe peretele din holul de la mine de acasa, este in acrilic.
O prietena mi-a spus ca exista si o denumire concreta pentru stilul in care am pictat fluturii, insa eu trebuie sa recunosc ca nu am invatat sa pictez, dar in momentul in care ma aflu in fata unei panze sau al unui perete, pur si simplu ma gandesc ce vreau, iar mana mea dreapa se misca mult mai bine decat mintea poate vizualiza imaginea. Iubesc enorm desenul si pictura si tot ce inseamna arta decorativa, eu consider ca asta este ce rafineaza cu adevarat o femeie.

2 comentarii:

adriana spunea...

Minunat!Candelabrul din ce l-ai realizat?Arata superb!

Unknown spunea...

Salutare, pai, eu vroiam sa atrag atentia asupra picturii... :))
OK: candelabrul este dintr-o bila de palstic, ce imita bilele de verdeata, iar fluturii sunt ornamente de perdea.

Pup!